maandag 1 mei 2017

Remembering Marianne Vaatstra


Op 1 mei 1999 werd het levenloze lichaam van Marianne Vaatstra gevonden. Officieel is de zaak opgelost, maar daar kan ik me niet in vinden. Ik zou er boeken over vol kunnen schrijven, maar dat doe ik vandaag maar niet. Wel wijs ik u op diverse artikelen van mijn hand die ik eerder schreef. Genoeg leesvoer lijkt me zo.

En kijkt u vooral de onderstaande documentaire, of download deze zo lang het kan!



De malafide rechtszaak van Wolfgang Hebben in de Vaatstra-zaak

De onmogelijke bekentenis van Jasper S. (Marianne Vaatstra zaak)

De malafide rechtszaak van Wolfgang Hebben in de Vaatstra-zaak

Dankbaar voor het oplossen van de moord op Marianne Vaatstra? Deel 1

Dankbaar voor het oplossen van de moord op Marianne Vaatstra? Deel 2

De merkwaardige veroordeling van Wim Dankbaar in Vaatstra-zaak

Wim Dankbaar/Marianne Vaatstra-circus in een "notendop"

Jano Hassan en Dick Sletering vs Wim Dankbaar in de Marianne Vaatstra-zaak

Zat Eénvandag in 2010 toch goed in de Marianne Vaatstra-zaak?

Marianne Vaatstra, Jan Verkaik en Argos Medialogica

Tijdlijn rond de moord op Marianne Vaatstra

Interview met Wim Dankbaar - auteur van "Het Vaatstra Complot"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten